مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 20:202020-10-30فرهنگي

120 کنشگر فرهنگ و هنر ایران، خواستار صلح در قره باغ شدند


بیش از 120 تن از هنرمندان، فیلمسازان و دیگر کنشگران عرصه فرهنگ و هنر ایران در بیانیه ای خواستار صلح میان کشورهای همسایه خود، آذربایجان و ارمنستان، - بیش از 120 تن از هنرمندان، فیلمسازان و دیگر کنشگران عرصه فرهنگ و هنر ایران در بیانیه ای خواستار صلح میان کشورهای همسایه خود، آذربایجان و ارمنستان، در مناقشه قره باغ شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در میان امضاکنندگان این بیانیه، اسامی کیانوش عیاری، جعفر پناهی، بهمن فرمان آرا، واروژ کریم مسیحی، عزیزالله حمیدنژاد، حمید نعمت الله، علی مصفا، علیرضا رییسیان، همایون اسعدیان، کامبوزیا پرتوی، کیومرث پوراحمد، هانیه توسلی، محمدعلی نجفی، محسن امیریوسفی، سامان سالور، مائده طهماسبی، محمدمهدی عسگرپور و داریوش فرهنگ دیده می شود.

متن این بیانیه بدین شرح است: جنگ را پایان دهید دهه هاست خاورمیانه جولانگاه قدرت های غارتگری شده است که با شیوه های گوناگون از آن جمله تفرقه افکنی و جنگ افروزی، کشورها را چپاول می کنند؛ آن ها، همزیستی و صلح، میان ملت ها و اقوام را سدی در برابر طمع سیری ناپذیر خود می دانند.

اینک، بار دیگر استثمارگران، ملت های قفقاز و اقوام گوناگون منطقه را که در گذر سالیان کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می کردند به جنگ واداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 کنشگر فرهنگ و هنر ایران، خواستار صلح در قره باغ شدند

120 کنشگر فرهنگ و هنر ایران، خواستار صلح در قره باغ شدند