مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 16:552020-10-30پزشكي

کاهش 34 درصدی مراجعه به واحدهای دندانپزشکی تامین اجتماعی


مدیر درمان استان زنجان از کاهش 34 درصدی مراجعین نسبت به سال گذشته به دندانپزشکی خبرداد و گفت: در ایام شیوع کرونا مراجعان واحدهای دندانپزشکی کاهش 34 درصدی مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان علی محمدی از تعهدات تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در ترمیم همه نوع دندان ها در مراکز ملکی بصورت کاملا رایگان برای بیمه شدگان این سازمان، خبر داد.

  مدیر درمان تامین اجتماعی استان با اشاره به تعهدات زیر پوشش این سازمان افزود: ویزیت (معاینه و تشخیص، تجویز دارو، دستور رادیولوژی و آزمایش) ، رادیوگرافی تک دندان (گرافی پری اپیکال یا بابت وینگ) ، کشیدن دندانهای قدامی، خلفی و عقل، جرمگیری بالا و زیر لثه و آموزش بهداشت بروساژ هر فک و ترمیم دندان غیر از عصب کشی، در مراکز ملکی و مراکز خصوصی طرف قرارداد، با پوشش این بیمه انجام می شود.

  وی در خصوص علت عدم پوشش خدمات عصب کشی افزود : عصب کشی در بیمه های پایه در هیچ کجای دنیا پوشش داده نمی شود، چرا که دندانها در سطح یک و دو2 قابل ترمیم هستند ولی بعلت سهل انگاری و یا عدم رعایت بهداشت دهان و دندان و عدم اقدام به موقع بیمه پرداز، این ترمیم به عصب میرسد و هزینه سهل انگاری بیمه پرداز بعهده سازمان بیمه گر پایه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 34 درصدی مراجعه به واحدهای دندانپزشکی تامین اجتماعی

کاهش 34 درصدی مراجعه به واحدهای دندانپزشکی تامین اجتماعی