مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 16:052020-10-30فرهنگي

خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری صاحب خانه می شود


رییس خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری گفت: با حمایت مسؤولان استان، مطالبه چندین ساله خبرنگاران به ثمر نشست و روند احداث ساختمان این مؤسسه به زودی آغاز می شود.

- میثم محمودیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به مطالبه چندین ساله اعضای خانه مطبوعات مبنی بر داشتن یک ساختمان مستقل، گفت: با پیگیری های هیات مدیره در همین مدت کوتاه و با همراهی استاندار محترم برای اولین بار در استان چهارمحال و بختیاری یک قطعه زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات در نظر گرفته شد.

رییس خانه مطبوعات و خبرگزاری های چهارمحال و بختیاری با تقدیر از همراهی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری و شهردار شهرکرد، توضیح داد: داشتن یک ساختمان مجزا و مستقل برای اعضای خانه مطبوعات استان جزو اولین حقوق اعضا بود که بدون شک نقش مهمی در اعتلای رسانه های استان ایفا خواهد کرد و این مهم بدون همراهی مسؤولان استانی محقق نمی شد.

وی در ادامه توضیح داد: امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوانیم با کسب اعتبارات لازم و شروع کلنگ زنی این مجموعه فرهنگی گامی بلند در راستای منسجم کردن فعالیت های حرفه ای مطبوعات و خبرگزاری های استان برداریم.

محمودیان در پایان گفت: در پایان می بایست از زحمات همه اعضای محترم خانه مطبوعات برای به ثمر نشستن این مطالبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری صاحب خانه می شود

خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری صاحب خانه می شود