مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-30فرهنگي

تاکید تهیه کننده ها بر رعایت پروتکل ها درپی درگذشت یک بازیگر


رییس اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران اعلام کرد:‌ این اتحادیه از همکاران تهیه‌کننده انتظار دارد در هنگام تولید همچون گذشته کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا طبق خبر رسیده از اتحادیه تهیه‌کنندگان سینما، سیدغلامرضا موسوی گفت: با توجه به گسترش روزافزون کرونا و لزوم حفاظت از همکاران هنگام تولید فیلم، لزوم دقت بیشتر همکاران تهیه‌کننده در رعایت شرایط بهداشتی و پروتکل‌های ویژه تولید کاملا ضروری است.

او افزود: اتحادیه از کلیه همکاران انتظار دارد که علاوه بر بیمه مسئولیت مدنی و حوادث، حتما کارکنان پروژه بیمه کرونا نیز بشوند.

خوشبختانه همکاران ما در سینمای ایران اعم از کارکنان سالن‌های سینما و تهیه‌کنندگان حرفه‌ای، پروتکل‌ها را در حد خوبی رعایت کرده‌اند و لازم می‌بینم از کارکنان سینماها و مدیران سالن‌ها به خاطر رعایت دقیق نکات ایمنی و همچنین تهیه‌کنندگان همکار تشکر و قدردانی کنم.

موسوی در ادامه بیان کرد: در چنین شرایطی از تهیه‌کنندگان همکار انتظار داریم که حتی‌الامکان از اعضای صنوف خانه سینما در پروژه‌ها استفاده کنند تا بیکاری مشکل دیگری بر مشکلات اعضای محترم صنوف اضافه نکند، بخصوص که در بین اصناف تولیدی، رده‌های کیفی و کمی شغلی با دستمزدهای متفاوت وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید تهیه کننده ها بر رعایت پروتکل ها درپی درگذشت یک بازیگر

تاکید تهیه کننده ها بر رعایت پروتکل ها درپی درگذشت یک بازیگر