مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 15:052020-10-30بين الملل

نگرانی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از حجم معامله اف-35 با امارات


مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از معامله فروش جنگنده های اف-35 به امارات، اظهارداشتند که انتظار فروش 50 جنگنده به ابوظبی را نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه)، از حجم معامله فروش جنگنده های اف-35 به امارات ابراز نگرانی کردند.

شامگاه روز گذشته،کاخ سفید به کنگره اطلاع داده قصد دارد 50 فروند جنگنده اف-35 ساخت شرکت لاکهید مارتین را به امارات متحده عربی بفروشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه صهیونیستی آی24 ، مقامات امنیتی این رژیم برآورد کرده بودند که امارات 25 تا 30 جنگنده اف-35 از آمریکا خریداری کند؛ اما پس از اعلام واشنگتن مبنی بر فروش 50 جنگنده به امارات، این مسئله باعث نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی شده است.

آی24 به نقل از چند مقام امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد که حجم معامله تنها باعث نگرانی تل آویو نشده است بلکه تاریخ تولید و تحویل جنگنده ها نیز برای آنها از اهمیت برخوردار است.

طبق این گزارش، تل آویو برآورد کرده بوده که امارات اولین جنگنده اف-35 را همچون لهستان و سنگاپور در سال 2024 دریافت کند؛ اما اکنون بیم آن دارد که ابوظبی جنگنده ها را زودتر و در سال جاری دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از حجم معامله اف-35 با امارات

نگرانی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از حجم معامله اف-35 با امارات