مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-30سياسي

دشمنان اسلام قادر به ازبین بردن نام و راه پیامبر نیستند


دشمنان اسلام همواره اسلام ستیزی را سرلوحه نقشه های شوم خود قرار داده اند و این هتاکی ها نیز ناشی از اسلام ستیزی آنها است ولی هیچگاه به اهداف خود نخواهند رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز دیگر نکات بود.

امام جمعه گناوه با اشاره بیانات رهبری پیرامون نقدهای منصفانه بدون هتاکی و هتک حرمت بیان کرد: آنچه امروز بیشتر از هر زمانی کشور به آن نیاز دارد وحدت و انسجام است و آنچه ما را در همه عرصه و مشکلات و توطئه های دشمنان تا کنون پیروز کرده است همین حفظ وحدت و یکپارچگی و وحدت بوده است.

وی گفت: به تعبیر سخنان رهبری در این دیدار انتقادها باید عاقلانه و منصفانه باشد ولی هتک حرمت و ریختن آبروی افراد خلاف شرع است و رهبری فرمودند که هتک حرمت حرام است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: اهانت به مسئولان نظام کار اشتباهی است و هتاکی و بی حرمتی به فرموده سخنان رهبری روش آمریکایی هاست و بین انتقاد و هتک حرمت باید فرق قائل شد.

وی با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز دانش آموز و روز تبعید حضرت امام (ره) یادآور شد: تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام انجام شد که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم یاد کردند و لازم است ابعاد مختلف این حرکت مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام قادر به ازبین بردن نام و راه پیامبر نیستند

دشمنان اسلام قادر به ازبین بردن نام و راه پیامبر نیستند