مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-30سياسي

رییس جمهور فرانسه با حمایت از توهین کنندگان به پیامبر(ص) بردگی خود را ثابت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در برنامه سروش آسمانی که در وقت نماز جمعه از شبکه قزوین به صورت زنده پخش می شود، با عرض تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) اظهار کرد: امیدواریم از برکاتی که قرار است از پیامبر(ص) دریافت کنیم، بهره مند شویم و همیشه زیر سایه خاتم الانبیا(ص) قرار داشته باشیم و از خداوند درخواست می کنیم که آنچه به صلاح ما است روزی دل ما قرار دهد و برکات قرآن و پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ص) را بر ما نازل کند.

وی در ادامه با تبریک هفته وحدت افزود: میلاد مولود ربیع الاول و هفته وحدت زمینه ای برای ایجاد وحدت و همدلی و دوری از اختلاف شده است، پیامبر رحمت ما واسطه ای شده که جامعه ما از اختلاف و کینه و نامهربانی و چنددستگی به دور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: پیامبر ما خاتم الانبیا است، یعنی پس از ایشان پیامبر و رسول و واسطه وحی وجود ندارد، یعنی هرچه پیامبران گذشته آورده اند تمام این آورده ها توسط پیامبر اسلام به نتیجه نهایی می رسد و ختم می شود، خاتم پیامبران یعنی کسی که منشور الهی را به پایان رساند.

این کارشناس دینی ابراز کرد: اگر ما به پیامبر اسلام ایمان داشته باشیم و با سیره ایشان همراهی کنیم همراه پیامبران قبل ایشان هم خواهیم بود، اما اگر بگوییم حضرت مسیح(ع) را قبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور فرانسه با حمایت از توهین کنندگان به پیامبر(ص) بردگی خود را ثابت کرد

رییس جمهور فرانسه با حمایت از توهین کنندگان به پیامبر(ص) بردگی خود را ثابت کرد