مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 11:302020-10-30اقتصادي

صدور دومین گواهی نامه محصولات دانش بنیان یزد در سال جاری


دومین گواهی نامه انطباق محصول دانش بنیان استان یزد در هشتمین ماه از سال جهش تولید، توسط اداره کل استاندارد استان یزد صادر شد.

- محمدرضا زارع بنادکوکی مدیر کل اداره استاندارد استان یزد در خصوص جزییات این محصول گفت: این محصول با عنوان دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک فرکانسی، در نوع و کلاس خودش در ایران اندک و منحصر به فرد بوده که قادر است در مدت سه دقیقه با تکنولوژی ارتعاشی و با کمترین میزان آسیب رسانی، پشت و روی فرش را شست وشو کند.

وی افزود: کمیته علائم صدور این گواهی نامه با توجه به شرایط فوق کرونای موجود در استان و به دلیل اهمیت موضوع، در یک نشست تخصصی نیمه حضوری و ویدئوکنفرانسی که نمایندگانی از مدیریت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، پارک علم و فناوری استان، انجمن کارشناسان استاندارد، مدیران و کارشناسان استاندارد یزد شرکت داشتند، با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

این مسئول از تمام واحدهای تولیدی و همچنین داوطلبان ورود به عرصه تولید و صنعت، خواست حرکت خود را به طرف تولید محصولات دانش بنیان، سمت و سو دهند.

وی همچنین یادآور شد: در راستای تحقق بندهای 2 و 24 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، مبنی بر پیشتازی اقتصاد دانش بنیان، پیاده سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور و ساماندهی نظام مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دومین گواهی نامه محصولات دانش بنیان یزد در سال جاری

صدور دومین گواهی نامه محصولات دانش بنیان یزد در سال جاری