مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-30سياسي

توزیع 800 بسته حمایتی توسط سازمان تبلیغات ایلام در روز مبعث


مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: توزیع 800 بسته حمایتی در روز مبعث بین نیازمندان مناطق روستایی در هفته وحدت از جمله برنامه های شاخص فرهنگی در سطح استان است.

- محمد فتاحی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: وحدت یک اتفاق مهم و یک تجربه ارزشمند است و جهان اسلام زمانی می تواند موفق باشد که از این الگو استفاده کند؛ امروزه مسلمانان از تفرقه و تشتت رنج می برند و با کمک وحدت عملی می توان ساختار جامعه را به سمت همدلی، همگرایی، هماهنگی و هم افزایی پیش برد.

وی افزود: توزیع 800 بسته حمایتی در روز مبعث بین نیازمندان مناطق روستایی در هفته وحدت از جمله برنامه های شاخص فرهنگی در سطح استان است.

  مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام تصریح کرد: همچنین برگزاری 5 مسابقه فرهنگی با موضوع هفته وحدت و زندگینامه رسول مکرم اسلام( ص) در فضای مجازی و اهداء جوایز به برندگان، راه اندازی هیات مذهبی سیار و پخش مولودی در تمام شهرستان ها را از جمله برنامه های هفته وحدت عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: ادامه طرح مواسات توسط هیات مذهبی در سطح استان و کمک به نیازمندان، پخت نان صلواتی رایگان در مناطق محروم، باز نشر احادیث و روایات رسول مکرم پیامبر اسلام( ص) در فضای مجازی را نیز از  دیگر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 800 بسته حمایتی توسط سازمان تبلیغات ایلام در روز مبعث

توزیع 800 بسته حمایتی توسط سازمان تبلیغات ایلام در روز مبعث