مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-30حوادث

صدور رأی اولیه در پرونده کانال مرگ/ دادگاه، آبفا را مقصر اعلام کرد


غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد: در خصوص حادثه 20 شهریور ماه امین آباد که یک کودک 5 ساله با سقوط در کانال آب ری-ورامین جان خود را از دست داد، بررسی های کارشناسی انجام و نتایج آن اعلام شد.

  وی گفت: بر اساس نظر کارشناسان قضایی، مسؤول آبیاری و زهکشی شهرستان ری به میزان 80 درصد و والدین کودک به میزان 20 درصد در این حادثه به عنوان مقصر شناخته شده اند.

دادستان شهرستان ری در ادامه بیان کرد: نظریه کارشناسی به طرفین پرونده ابلاغ شده است و والدین اعلام کردند که اعتراضی نسبت به نظریه کارشناسی ندارند اما مسؤول آبیاری و زهکشی شهرستان نسبت به این نظر اعتراض کرده اند.

نوفرستی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از طرفین پرونده اعتراض کرده است، در مرحله اول نظر کارشناسی به هیأت سه نفره ارجاع می شود و پس از آن در صورتی که باز هم اعتراض باشد، کارشناسی به هیأت پنج و در ادامه هفت نفره ارجاع و بررسی مجدد می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات، تصمیم نهایی در مورد این پرونده گرفته می شود و اگر آبفا به عنوان مقصر نهایی شناخته شود، به پرداخت دیه و مجازات کیفری محکوم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رأی اولیه در پرونده کانال مرگ/ دادگاه، آبفا را مقصر اعلام کرد

صدور رأی اولیه در پرونده کانال مرگ/ دادگاه، آبفا را مقصر اعلام کرد