مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-30سياسي

در دیدار با وزیر راه و شهرسازی؛ هفت قطعه آزادراه شیراز-اصفهان تعیین تکلیف مالی شد


رییس مجمع نمایندگان استان فارس از پیشنهاد این مجمع برای اتصال آزادراه شیراز-اصفهان به استان بوشهر در قطعه هشت این پروژه بزرگ خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از دفتر مجمع نمایندگان فارس،  ابراهیم عزیزی در این باره  اظهار داشت: در نشستی که با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی به همراه معاونان وزیر دفاع و چهار تن از اعضای مجمع نمایندگان استان فارس در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد، برای تامین منابع مالی هفت قطعه آزادراه شیراز-اصفهان تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به جزییات نشست مذکور افزود: در این نشست برای قطعات یک تا هفت پروژه برای تامین منابع مالی آن، تعیین تکلیف مالی شد که و دفاع هر کدام به ترتیب 60 درصد و 40 درصد در اجرای پروژه سهیم می شوند.

رییس مجمع نمایندگان استان فارس خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین تصمیماتی پیرامون اجرای عملیات آزادراه لامرد- پارسیان گرفته شد.

یادآور می شود در این نشست ابراهیم عزیزی رییس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده شیراز و زرقان در مجلس، رضایی رییس کمیسیون عمران، قادری نماینده شیراز و زرقان و سید موسی موسوی نماینده لامرد و مهر حضور داشتند.

لازم به ذکر است  آزادراه اصفهان- شیراز به عنوان بلندترین آزادراه کشور 225 کیلومتر طول دارد که در صورت گشایش آن تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار با وزیر راه و شهرسازی؛ هفت قطعه آزادراه شیراز-اصفهان تعیین تکلیف مالی شد

در دیدار با وزیر راه و شهرسازی؛ هفت قطعه آزادراه شیراز-اصفهان تعیین تکلیف مالی شد