مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-30ورزشي

نادری برای بازی در استقلال از جیبش پول می دهد؟


باید شک کرد که قرارداد نادری با استقلال چه مبلغی است که این بازیکن فقط شش میلیارد تومان آن را به بلژیکی ها خواهد پرداخت؟! محال است در فوتبال حرفه ای یک بازیکن از جیب خود برای بازی در تیمی پول خرج کند یا حتی مجانی بازی کند! ادعای عجیبی که عبدیان روی آن اصرار دارد! - مدیران استقلال در جذب بازیکن سابق پرسپولیس اشتباه فاحشی مرتکب شده اند و بدون تعیین تکلیف رضایتنامه باشگاه بلژیکی، نادری را جذب کردند.

این موضوع حالا باعث درخواست 200هزاردلاری تیم بلژیکی شده اما عبدیان مدعی است این پول را که حدود شش میلیارد می شود، خود نادری خواهد پرداخت!! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اگر ارزش طبیعی نادری برای بازی در یک فصل لیگ ایران را پنج الی شش میلیارد در نظر بگیریم ، باید شک کرد که قرارداد نادری با استقلال چه مبلغی است که این بازیکن فقط شش میلیارد تومان آن را به بلژیکی ها خواهد پرداخت؟! محال است در فوتبال حرفه ای یک بازیکن از جیب خود برای بازی در تیمی پول خرج کند یا حتی مجانی بازی کند.

ادعای عجیبی که عبدیان روی آن اصرار دارد! این هم احتمالا جزو رازهای فوتبال ایران باقی خواهد ماند تا چند سال بعد از درون اسناد باشگاه یا اعترافات مدیران و خود بازیکن فاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادری برای بازی در استقلال از جیبش پول می دهد؟

نادری برای بازی در استقلال از جیبش پول می دهد؟