مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-30اقتصادي

تخلفات در حوزه کارت های بازرگانی محرز است


رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: تخلفات در حوزه کارت های بازرگانی محرز بوده چرا که اگر یک یا دوبار اتفاق می افتاد، قابل بحث بود اما وقتی بارها شاهد تخلفات بوده ایم نشان دهنده جریان سویی است.

- رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفت: تخلفات در حوزه کارت‌های بازرگانی محرز بوده چرا که اگر یک یا دوبار اتفاق می‌افتاد، قابل بحث بود اما وقتی بارها شاهد تخلفات بوده‌ایم نشان دهنده جریان سویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از ایبِنا، «کارتن خواب» های صادراتی ماجرایی است که در این روزها به نقل از رییس کل بانک مرکزی دهان به دهان می چرخد و گاهی نقدهایی را در پی دارد و گاهی هم دست مریزادهای بسیار! برخی از خصوصی ها نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و با نقادی های مختلف خواستار افشای اطلاعات این افراد سودجو شدند چرا که معتقدند چنین ادعایی که از سوی عبدالناصر همتی بیان شده صحت ندارد و نمی توان کارت بازرگانی را بدون احراز صلاحیت صادر کرد.

موضوعی که رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق آن را رد می کند و می گوید: تخلفات در حوزه کارت های بازرگانی محرز است.

موضوع مهمی که در این میان مطرح می شود تایید صلاحیت متقاضیان کارت های بازرگانی است که از تخصص کافی در تجارت برخوردار نیستند و همین امر موجب می شود هم واردات از مسیر اصلی خود من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات در حوزه کارت های بازرگانی محرز است

تخلفات در حوزه کارت های بازرگانی محرز است