مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-30اقتصادي

راه اندازی 30 مرکز فوریت های بررسی مشکلات تولیدی ها


قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: تاکنون 30 مرکز فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در 30 استان کشور راه اندازی شده است و برای آخرین استان هم، - شنبه، افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک دین پرست با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: نمایندگان دستگاه های متولی از ساعت 8 تا 20 در این مراکز حضور دارند و پاسخگوی مشکلات واحدهای تولیدی هستند.

وی درباره تملک زمین ها و املاک واحدهای تولیدی ها توسط بانک ها هم گفت: در دو سال گذشته، چند دستور از رییس جمهور و معاون اول گرفتیم تا این واحدهای تولیدی به چرخه تولید برگردد و در جلسه هفته گذشته ستاد اصلی تسهیل و رفع موانع تولید، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی حضور داشتند.

دین پرست ادامه داد: بر اساس آخرین آمارها 1718 واحد تولیدی تحت تملک داریم که مقرر شد وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در مدت یک هفته، آخرین وضع این واحدها را به ستاد اعلام کنند و ساز و کار ویژه ای برای برگشتن این واحدها به چرخه تولید پیش بینی شود.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر اینکه نباید تملک واحدهای تولیدی منجر به تعطیلی آن ها شود گفت: در آن جلسه مصوب کردیم بخشنامه ای از طرف وی داشته باشیم تا هر بانکی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 30 مرکز فوریت های بررسی مشکلات تولیدی ها

راه اندازی 30 مرکز فوریت های بررسی مشکلات تولیدی ها