مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-30فرهنگي

جزییات خاک سپاری کریم اکبری مبارکه اعلام شد


 در فیلم های سینمایی مرگ یزدگرد، مسافران، دیدار، چند می گیری گریه کنی؟، روزهای زندگی، قندون جهیزیه و عطر داغ بازی کرده است.

- از آخرین کارهای او در تلویزیون سریال بچه مهندس بود ولی معروف ترین اثرش در سیما نقش ابن ملجم در سریال امام علی علیه السلام است.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری کریم اکبری مبارکه شنبه، 10 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

نوید اکبری مبارکه، فرزند این بازیگر که هشتم آبان‌ماه در پی ابتلا به کرونا از دنیا رفت، به ایسنا گفت: پیکر پدرم فردا ساعت 11 صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد و مزار ایشان در طبقه فوقانی مزار مرحوم عباس سعیدی خواهد بود.

کریم اکبری مبارکه متولد سال 1332 و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر بود که پنج‌شنبه، هشتم آبان‌ماه بر اثر کرونا از دنیا رفت.

فرزند او به ایسنا گفته بود: پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.

چند روز قبل عکس ریه از ایشان گرفته شد ولی داروها موثر نبودند و چهارشنبه صبح (هفتم آبان) که پدر را در بیمارستان بستری کردیم، در فاصله 24 ساعت فوت کردند و همه ما در شوک هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات خاک سپاری کریم اکبری مبارکه اعلام شد

جزییات خاک سپاری کریم اکبری مبارکه اعلام شد