مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-30ورزشي

نبود حریف تمرینی مشکل جودوکاران نابینا و کم بینا برای برگزاری اردوها


سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به این که قرار بود از آبان ماه اردوی جودوکاران پارالمپیکی در کیش برگزار شود، اما نبود حریف تمرینی شرایط را برای برگزاری اردوها سخت کرده است.

- سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: با توجه به این که قرار بود از آبان ماه اردوی جودوکاران پارالمپیکی در کیش برگزار شود، اما نبود حریف تمرینی شرایط را برای برگزاری اردوها سخت کرده است.

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک قرار بر این بود که دو جودوکار پارالمپیکی بعد از یکسال اولین اردوی خود را در کیش آغاز کنند که متاسفانه نبود حریف تمرینی کار را برای برگزاری اردو سخت کرده است.

وی گفت: برای مشخص شدن وضعیت جودوکاران پارالمپیکی، قرار است ابتدای هفته آینده به همراه رییس انجمن نشستی را با رییس فدراسیون داشته باشیم که در صورت موافقت وی و کمیته ملی پارالمپیک اردوی خود را در سالن جودوی آزادی که بهترین امکانات را از نظر سالن تمرینی و بدنسازی دارد، با در اختیار قرار دادن 8 ورزشکار در 7 وزن برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود حریف تمرینی مشکل جودوکاران نابینا و کم بینا برای برگزاری اردوها

نبود حریف تمرینی مشکل جودوکاران نابینا و کم بینا برای برگزاری اردوها