مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-30فناوري

شناسایی بات نتی که به ماینر ارزهای دیجیتالی نفوذ می کند


بات نت KashmirBlack شناسایی شده که به طور گسترده پلتفرم های مدیریت محتوای پرکاربرد را آلوده می کند و با استفاده از سرویس های ابری، به ماینر ارزهای دیجیتالی نفوذ می کند.

- بات نت KashmirBlack شناسایی شده که به طور گسترده پلتفرم های مدیریت محتوای پرکاربرد را آلوده می کند و با استفاده از سرویس های ابری، به ماینر ارزهای دیجیتالی نفوذ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بات نت (Botnet) شبکه ای از چندین کامپیوتر است که مخفیانه و بدون اطلاع صاحبانشان، توسط یک بات مستر (Bot Master) برای انجام فعالیت های مخرب یا ارسال ایمیل های هرزنامه تحت کنترل گرفته شده است.

این بات نت ها یا دستگاه های اجیرشده می توانند بسیار مشکل ساز باشند.

حمله بات ها مانند باج افزارها که سایت ها را به طور کامل قفل می کنند، به تازگی بیشتر مطرح شده و منجر به نارضایتی شده است.

حمله بات ها نامحسوس است، به همان اندازه هم برای یک تجارت ویران کننده است، زیرا حساب های اعتباری به سرقت می رود و به فروش می رسد، اطلاعات کارت ها ناقص می شوند و تصمیمات بدی بر اساس داده های ناقص گرفته می شود.

اطمینان بیش از حد به امنیت سایبری، مشاغل را قربانی حمله بات ها می کند.

مرکز ماهر (مدیریت امداد و هماهنگی رخدادهای رایانه ای) درباره بات نت KashmirBlack هشدار داده که به طور گسترده پلتفرم های مدیریت محتوای پرکاربرد را آلوده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بات نتی که به ماینر ارزهای دیجیتالی نفوذ می کند

شناسایی بات نتی که به ماینر ارزهای دیجیتالی نفوذ می کند