مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-30سياسي

اصحاب «هنر» در برابر توطئه صهیونیستی «توهین به رسول(ص)» متحد شوند


محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی اهانت به پیامبر اسلام(ص) را توطئه صهیونیست ها در جهت تفرقه افکنی بین ادیان الهی دانست و بر اتحاد هنرمندان جهان در پاسخ به این توطئه تاکید کرد.

- محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی اهانت به پیامبر اسلام(ص) را توطئه صهیونیست ها در جهت تفرقه افکنی بین ادیان الهی دانست و بر اتحاد هنرمندان جهان در پاسخ به این توطئه تاکید کرد.

محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی در موضع گیری نسبت به اهانت صورت گرفته از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) و حمایت امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه از این اقدام، به خبرنگار مهر گفت: مساله اهانت به پیامبر اسلام (ص) ریشه ای قدیمی و جدی دارد و تنها مربوط به اتفاق اخیر نیست.

از همین رو نمی توان ساده از کنار اهانت به پیامبری آسمانی که دست محبتش به سوی همگان دراز بوده، گذشت.

شاهد بودیم در سال های گذشته نیز کشورهای اروپایی برای جدایی مسلمانان و دیگر ادیان الهی این نقشه را به شیوه های مختلف از برگزاری نمایشگاه ها تا کشیدن کاریکاتورهای اهانت آمیز عملی کرده بودند.

وی ادامه داد: در آستانه ولادت فرخنده پیامبر اسلام (ص) این اهانت در جهت تشتت افکار و ایجاد تفرقه بین مسلمانان با دیگر ادیان الهی صورت گرفته و وظیفه هنرمندان مختلف است که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب «هنر» در برابر توطئه صهیونیستی «توهین به رسول(ص)» متحد شوند

اصحاب «هنر» در برابر توطئه صهیونیستی «توهین به رسول(ص)» متحد شوند