مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 04:252020-10-30سياسي

پیگیر حل مشکلات طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان هستم


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: در جریان مشکلات و گلایه های طلاب حوزه علمیه، روحانیون مستقر و طرح هجرت قرار دارم و با نهایت تلاش پیگیر حل آنها هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلگان، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان ضمن حضور در جمع ائمه جمعه و جماعات، روحانیون شاخص و مستقر در شهرستان دلگان، از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت و اظهار داشت: کار طلبگی همیشه با کمبود امکانات و مشکلات مختلفی همراه بوده و گذشتگان ما هم سختی های زیادی متحمل شده اند اما باید توجه داشته باشیم که ابزار کار ما آیات قرآن است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به عظمت و اهمیت فعالیت طلاب، افزود: باید شرایطی که در آن قرار دارید را  قدر بدانید و اگر یک نفر به دست شما هدایت شود این کار بزرگی است.

آیت الله مصطفی محامی گفت: این مسیر، مسیر سختی است اما شیرینی آن هم به تحمل همین سختی هاست و باید توجه داشته باشید که این توفیق شامل حالتان شده که عمر خود را در مسیر دین صرف کنید که این نعمت بسیار بزرگی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در مقاطع مختلف و از نزدیک در جریان مشکلات مطرح شده از سوی طلاب حوزه های علمیه و روحانیون مستقر و طرح هجرت استان قرار گرفته ام که  با نهایت تلاش به دنبال حل آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر حل مشکلات طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان هستم

پیگیر حل مشکلات طلاب و روحانیون سیستان و بلوچستان هستم