مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 20:402020-10-29سياسي

نقش آفرینی خانواده شهدا در جامعه به جای شهدا


رییس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با اشاره به اینکه خانواده های شهدا در غیاب شهید تلاش می کنند تا برای ملت خود نقش آفرینی کنند، گفت: قدرت حقیقی کشور مربوط به مدافعین حرم ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از صومعه سرا، چهارمین سالگرد شهید محمد اتابه،  شهید مدافع حرم در دفاع از حرم آل الله در میدان اصلی شهر گوراب زرمیخ با حضور امیر پور دستان، مسؤولین استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا و عموم مردم برگزار شد.

شهید اتابه  متولد سال 1366 در شهر گوراب زرمیخ بود که  در دی ماه سال 1394 برای نخستین بار عازم سوریه شد و پس از دوماه به دیار خود بازگشت، اما عشق به اهل بیت (ع) بار دیگر او را راهی جبهه مقاومت و دفاع از حریم عمه سادات کرد.

وی، پس از هشت ماه درحالی که تنها دو روز که از مأموریت قبلی خود بازگشته بود برای بار دوم عازم سوریه شد و سرانجام در منطقه آکادمی نظام سه هزار (همدانیه) شهر حلب در 9 آبان ماه سال 1395 در روز یکشنبه بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه سر، به رفقای شهید خود پیوست و به آرزویی که سال ها برای آن تلاش کرده بود رسید.

پیکر مطهر این شهید پس از یک روز به خاک میهن بازگشت و به زادگاهش منتقل شد و در جوار آستان مقدس آقا سید ابراهیم (ع) و چند تن از شهدای دفاع مقدس واقع در گلزار شهدای شهر گوراب زرمیخ آرام گرفت و توفیق اولین شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی خانواده شهدا در جامعه به جای شهدا

نقش آفرینی خانواده شهدا در جامعه به جای شهدا