مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 20:252020-10-29سياسي

تاکید بر توسعه مناسبات اقتصادی ایران و بوسنی و هرزگوین


سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با زوران تگلتیا، رییس شورای وزیران بوسنی هرزگوین دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه ای گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زوران تگلتیا، رییس شورای وزیران بوسنی و هرزگوین گفت: ایران به عنوان کشوری بزرگ و تاریخی است و ما از توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح استقبال می کنیم.

رییس شورای وزیران بوسنی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا و شرایط دشوار کشورها در مبارزه با آن افزود: پاندمی کرونا در بوسنی و هرزگوین نیز آثار مخربی در همه ابعاد خصوصاً اقتصادی به همراه داشته و همانند سایر جهان موجب محدودیت ارتباطات با سایر کشورها شده است.

تگلتیا با اشاره به رویکرد بوسنی و هرزگوین در تبعیت از حقوق بین الملل افزود: ما در همه مناقشات بین المللی از گفتگو و راه حل های مسالمت آمیز حمایت می کنیم.

رییس شورای وزیران بوسنی و هرزگوین با تاکید بر اهمیت گسترش روابط میان دو کشور افزود: امیدوارم هر چه زودتر با برطرف شدن محدودیت های پاندمی کرونا شاهد حضور تجار و بازرگانان ایرانی در بوسنی و هرزگوین باشیم.

رضا قلیچ خان، سفیر جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر نقش رییس شورای وزیران بوسنی در توسعه مناسبات دو کشور گفت: دو کشور روابط دوستانه ای دارند و امیدوارم با رفع شدن هر چه سریع تر پاندمی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توسعه مناسبات اقتصادی ایران و بوسنی و هرزگوین

تاکید بر توسعه مناسبات اقتصادی ایران و بوسنی و هرزگوین