مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-29سياسي

تخصیص اعتبارات مصوب شده برای ایلام حداکثری باشد/تبعیض در بودجه بندی ها پایان یابد


 نماینده مردم ایلام در مجلس، در جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور نایب رییس مجلس و جمعی از مدیران ارشد وزارتخانه های مختلف بر لزوم بررسی فوری مسائل استان ایلام تأکید کرد و گفت: - ایسنا/ایلام  نماینده مردم ایلام در مجلس، در جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور نایب رییس مجلس و جمعی از مدیران ارشد وزارتخانه های مختلف بر لزوم بررسی فوری مسائل استان ایلام تأکید کرد و گفت: تخصیص اعتبارات مصوب شده برای ایلام حداکثری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، سارا فلاحی در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: نباید ایلام تبدیل به استان پروژه های نیمه کاره شود و انتظار داریم مسئولی که وارد استان می شود به شکلی عملیاتی به مسائل ورود کند.

وی گفت: نمایندگان استان پیش از برگزاری این جلسه اهم مشکلات استان را مطرح و در مجلس و وزارتخانه ها پیگیری کرده اند و انتظار داریم که در جلسه شورای برنامه ریزی استان به شکلی عملیاتی این مسائل را بررسی و صورتجلسه کنیم تا ما نمایندگان، استاندار و مدیران کل بتوانند دستاوردهای آن را پیگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: چند پروژه بزرگی و اساسی در استان داریم که در حال تبدیل به چالش های امنیتی و اجتماعی در استان ایلام هستند و باید روی مرتفع کردن آنها که همگی جزء مطالبات عمومی مردم استان است تمرکز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات مصوب شده برای ایلام حداکثری باشد/تبعیض در بودجه بندی ها پایان یابد

تخصیص اعتبارات مصوب شده برای ایلام حداکثری باشد/تبعیض در بودجه بندی ها پایان یابد