مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:552020-10-29اقتصادي

بخش اعظم حقوق خدام امام زاده هاشم رشت پرداخت شد


مسؤولان اوقاف از پرداخت حقوق خدام امام زاده هاشم رشت تا پایان شهریورماه خبر داده و گفتند به زودی مابقی حقوق به حق خدام امام زاده پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، چند ماهی بود که خدام امام زاده هاشم (ع) رشت در ارتباط با خبرنگاران فارس از تعویق در پرداخت حقوق و دستمزد خود خبر داده بودند.

شرح ماجرا از زبان خدام بنا بر گفته خدام امامزاده هاشم، آن ها در فصل تابستان علیرغم اینکه امامزاده هاشم (ع) دارای نذورات میلیونی بود حق وحقوقشان پرداخت نمی شد.

گرچه خدام امام زاده هاشم از روی نجابت و تکریم امامزاده موضوع تعویق در پرداخت حقوق رو علناً بیان نمی کردند اما این مسئله با افزایش نرخ تورم و کاهش ارزش پولی در کنار فقدان پول و حساب بانکی آن ها را با چالش عدیده روبرو کرده بود.

مسؤولان اوقاف کشور و حتی استان نیز در گفت وگوهای جداگانه با خبرنگار فارس اعلام کرده بودند که شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمد امام زاده هاشم (ع) ازیک طرف و تعداد بالای خدام در امامزاده هاشم دلیل تعویق در پرداخت حقوق آن ها بوده است.

اما علیرغم ادعای مسؤولان اوقاف، خدام امام زاده هاشم (ع) معتقدند که محل درآمد امامزاده تنها در بخش نذورات نیست بلکه این امامزاده دارای رقبات و موقوفات متعدد است که مسؤولان می توانند از منابع آن ها تأمین اعتبار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش اعظم حقوق خدام امام زاده هاشم رشت پرداخت شد

بخش اعظم حقوق خدام امام زاده هاشم رشت پرداخت شد