مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 17:502020-10-29فرهنگي

«مورد عجیب بنجامین باتن» آشوبی در دل آشوب جنگ جهانی


ساخته درخشان دیوید فینچر، درامی تخیلی درباره حیات معکوس یک انسان است که کهن سالی را در خردسالی و خردسالی را در کهن سالی تجربه می کند؛ تجربه ای شگفت انگیز که خلق آن در قالب یک روایت بصری بسیار دشوار و پیچیده بود اما این فیلمساز به خوبی از پس از آن برآمده .

- فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن / The Curious Case of Benjamin Button» ساخته درخشان دیوید فینچر، درامی تخیلی درباره حیات معکوس یک انسان است که کهن‌سالی را در خردسالی و خردسالی را در کهن‌سالی تجربه می‌کند؛ تجربه‌‌ای شگفت انگیز که خلق آن در قالب یک روایت بصری بسیار دشوار و پیچیده بود اما این فیلمساز به خوبی از پس از آن برآمده و یکی از آثار مهم کارنامه‌اش را ثبت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ فیلم سینمایی «مورد عجیب بنجامین باتن / The Curious Case of Benjamin Button» به کارگردانی دیوید فینچر و نویسندگی اریک راث و رابین سویکورد، متکی بر داستان کوتاهی اثر اف.

اسکات فیتزجرالد است.

به نظر می‌رسد که فرضیه اصلی فیلم «مورد عجیب بنجامین باتن / The Curious Case of Benjamin Button» بیشتر برای یک داستان علمی-تخیلی مناسب باشد تا یک درام تفکر برانگیز! در واقع داستان های زیادی بوده اند که بر اساس این ایده که فردی به صورت وارونه زندگی کند و از کهن‌سالی به کودکی برسد شکل گرفته اند – از رمان گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مورد عجیب بنجامین باتن» آشوبی در دل آشوب جنگ جهانی

«مورد عجیب بنجامین باتن» آشوبی در دل آشوب جنگ جهانی