مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:102020-10-29سياسي

استاندار: وحدت واقعی بین اقوام و مذاهب در گلستان محقق شده است


استاندار گلستان با اشاره به اهمیت اتحاد و همبستگی، گفت: گلستان رنگین کمان اقوام ایران زمین است و وحدت به معنای واقعی کلمه بین اقوام و مذاهب در این استان محقق شده است.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اهمیت اتحاد و همبستگی، گفت: گلستان رنگین کمان اقوام ایران زمین است و وحدت به معنای واقعی کلمه بین اقوام و مذاهب در این استان محقق شده است.

هادی حق شناس امروز در نشست نخبگانی علمای شیعه و سنی با موضوع نقش محور مقاومت در ایجاد وحدت مسلمین و خیزش تمدن نوین اسلامی که در آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: گلستان به دلیل وحدت موجود بین اهل تشییع و تسنن زبانزد خاص و عام است و کوچک ترین اختلافی در ریشه های مذهبی وجود ندارد.

وی افزود: خوشبختانه تفاوت های قومی و مذهبی در گلستان زمینه ساز رشد و پیشرفت این استان شده و هرگز عامل تفرقه نبوده و البته علما نقش تأثیرگذاری در ارتقاء وحدت موجود داشته اند.

استاندار گلستان یادآور شد: خداوند برکات فراوانی را به استان گلستان هدیه کرده است که یقیناً با توجه به تفاوت های قومیتی و مذهبی می تواند عامل توسعه این استان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق شناس بیان کرد: برنامه های هفته وحدت در سال جاری تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته که امیدواریم هرچه زودتر شاهد رفع این بیماری و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: وحدت واقعی بین اقوام و مذاهب در گلستان محقق شده است

استاندار: وحدت واقعی بین اقوام و مذاهب در گلستان محقق شده است