مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:252020-10-29اقتصادي

کلنگ درمانگاه مشارکتی در جزیره هنگام به زمین زده شد


با حضور استاندار هرمزگان، خیرین و مسوولان استانی، کلنگ مرکز درمانی جزیره هنگام که به صورت مشارکتی و طی مدت 6ماه احداث می شود، به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر فریدون همتی گفت: ساختمان درمانی این مرکز 243مترمربع مساحت دارد و دارای محل زیست پزشک، محل زیست ماما، سرایداری و نگهبانی است که  با اجرای ساختمان اصلی این پروژه،  700متر محوطه سازی و 140مترمربع دیوارکشی نیز انجام خواهد شد.

وی افزود:این مرکز با صرف هزینه چهارمیلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیران و دولت به بهره برداری خواهد رسید که تأمین نیروی انسانی، اداری و بهداشتی و هزینه نگهداری، تعمیرات و تأمین تجهیزات آن نیز به عهده دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است.

استاندار هرمزگان در حال حاضر، مرکز جامع سلامت هنگام تنها مرکز درمانی این جزیره محسوب می شود که با بهره برداری از این درمانگاه مشارکتی طی شش ماه آینده، نقش قابل توجهی در تسهیل خدمات رسانی در بخش بهداشت و درمان به مردم این جزیره خواهد داشت.

موافقت استاندار با پیشنهاد بانوی ماهیگیر هنگامی  پس از کلنگ زنی درمانگاه این جزیره , یکی از بانوان ماهیگیر اهل هنگام از استاندار درخواست کرد تا مهدکودکی نیز در جزیره احداث شود که با موافقت استاندار و خیرین و با در اختیار قرار دادن زمین توسط شورا و بخشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ درمانگاه مشارکتی در جزیره هنگام به زمین زده شد

کلنگ درمانگاه مشارکتی در جزیره هنگام به زمین زده شد