مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:052020-10-29فرهنگي

وقت توقف تولید فیلم ها و سریال ها را تا زمان کنترل کرونا است


پپس از شیوع کرونا، پروژه های سینمایی و تلویزیونی برای دوره ای، تعطیل شد؛ اما با طولانی شدن فرآیند کرونا، پروژه ها از سر گرفته شد و پس از آن، در حالی که سخن از ابتلای چند نفر بود، - کریم اکبری مبارکه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در حالی بدرود حیات گفت که «تابناک» چندی پیش نسبت به شیوع کرونا میان عوامل تولیدات سینما و تلویزیون هشدار داده بود؛ هشداری که به نظر می‌رسد با گسترش شیوع کرونا می‌بایست بیش از هر زمان جدی گرفته شود و پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی به عنوان محیط‌های پرخطر تا زمان کنترل کرونا تعطیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، کریم اکبری مبارکه بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ساعاتی پیش در حالی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا درگذشت که به گفته فرزند این هنرمند، او سر صحنه یک سریال به کرونا مبتلا شده است.

نوید اکبری مبارکه در این زمینه گفته است: «پدرم در روزهای اخیر مشغول بازی در سریالی بود که یکی از عوامل آن و بعد هم خانم لاله اسکندری مبتلا به کرونا شدند و با توجه به بیماری زمینه‌ای که پدر من داشتند، بیماری تمام ریه‌اش را درگیر کرد.

چند روز قبل عکس ریه از ایشان گرفته شد ولی داروها موثر نبودند و دیروز صبح که پدر را در بیمارستان بستری کردیم در فاصله 24 ساعت فوت کردند و همه ما در شوک هستیم&ra


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت توقف تولید فیلم ها و سریال ها را تا زمان کنترل کرونا است

وقت توقف تولید فیلم ها و سریال ها را تا زمان کنترل کرونا است