مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-29سياسي

مشکل کمبود آب فولادمحله با برنامه ریزی اصولی رفع شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: کمبود آب در روستای فولادمحله یکی از مشکلات اساسی است که باید با برنامه ریزی اصولی شرکت های آب منطقه ای سمنان و آب و فاضلاب استان رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، ایرج رییسیان بعدازظهر امروز در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله که در محوطه ساختمان شورای اسلامی روستای فولادمحله برگزار شد، اظهار کرد: میزان آب سطحی در برخی از نقاط روستای فولادمحله بالا است که مشکل به وجود آمده اخیر مختص به سال های پیش نیست و در ده ها سال قبل هم بالا آمدن سطح آب در این روستا وجود داشته است.

وی افزود: بالا آمدن آب در روستای فولادمحله مشکلاتی را برای تعدادی از اهالی منطقه ایجاد کرد که با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های اجرایی مربوطه، برای رفع این چالش اقدام هایی در دست اجرا است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان ادامه داد: کمبود آب در روستای فولادمحله یکی دیگر از مشکلات اساسی است که با برنامه ریزی اصولی شرکت های آب منطقه ای سمنان و آب و فاضلاب استان برای رفع این دغدغه اقدام شود.

رییسیان بیان کرد: اعتبارهایی از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان برای لایروبی قنات روستای فولادمحله در نظر گرفته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود آب فولادمحله با برنامه ریزی اصولی رفع شود

مشکل کمبود آب فولادمحله با برنامه ریزی اصولی رفع شود