مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-29اقتصادي

افزایش سطح آب به 50 واحد مسکونی فولادمحله خسارت زد/ تسهیلات پرداخت می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه افزون بر 50 واحد مسکونی به دلیل بالا آمدن سطح آب در فولادمحله دچار خسارت شد، گفت: پیگیری ها برای تأمین اعتبار و پرداخت تسهیلات ساخت یا نوسازی واحدهای خسارت دیده انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، علیرضا فلاحی بعدازظهر امروز در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در محوطه ساختمان شورای اسلامی روستای فولادمحله برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده، افزون بر 50 واحد مسکونی به دلیل بالا آمدن آب در روستای فولادمحله دچار خسارت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان افزود: پیگیری های لازم برای تأمین اعتبار و پرداخت تسهیلات به صورت اعتباری یا تأمین مصالح برای ساخت یا نوسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده روستای فولادمحله انجام می شود.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نگرانی برای پرداخت تسهیلات برای بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی در روستای فولادمحله وجود ندارد و بنیاد مسکن به تعهدات خود برای رفع مشکلات اهالی  منطقه پایبند خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان اضافه کرد: شرکت آب منطقه ای سمنان گزارشی از وضعیت بالا آمدن آب در روستای فولادمحله برای اجرای طرح های زیرساختی و جلوگیری از بروز حوادث این چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح آب به 50 واحد مسکونی فولادمحله خسارت زد/ تسهیلات پرداخت می شود

افزایش سطح آب به 50 واحد مسکونی فولادمحله خسارت زد/ تسهیلات پرداخت می شود