مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-29حوادث

از انهدام باندهای سارقانه تا توقیف محموله قاچاق و کشف حشیش


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام 93 باند مجرمانه در 6 ماهه اول سال جاری که منجر به دستگیری 206 سارق و کشف 1070 فقره انواع سرقت شده است خبر داد.

- سرهنگ جوشن سهرابی ضمن تبریک روز کارآگاه به تمامی کارآگاهان پرتلاش و زحمت کش استان بوشهر، در خصوص اقدامات شاخص و عملکرد پلیس آگاهی بیان کرد: با تلاش کاراگاهان، کارشناسان و ماموران پرتلاش پلیس آگاهی، با کاهش 16 درصدی وقوع جرایم خشن جنایی در 6 ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل و نسبت کشف به وقوع 11 درصدی در کشف جرایم خشن جنایی روبه رو بودیم.

انهدام 93 باند مجرمانه و دستگیری 206 سارق در بوشهر وی اظهار کرد: تعداد 93 باند مجرمانه در 6 ماهه اول سال جاری شناسایی و منهدم شد، که منتج به دستگیری 206 نفر سارق و کشف 1070 فقره انواع سرقت شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در 6 ماهه اول سال جاری شاهد کاهش 34 درصدی وقوع سرقت به عنف در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل بودیم، و با مهار و کنترل جرایم سرقت، به کاهش 120 درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به دست یابی، نسبت کشف به وقوع 92 درصدی در مجموع سرقت ها، منفی بودن وقوع جرایم خشن گروگانگیری، سرقت از مغازه طلافروشی و سرقت از بانک و راهزنی، افزود: این مهم حاصل تلاش های همکاران زحمتکش ما در پلیس آگاهی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انهدام باندهای سارقانه تا توقیف محموله قاچاق و کشف حشیش

از انهدام باندهای سارقانه تا توقیف محموله قاچاق و کشف حشیش