مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-29اقتصادي

اعتبارات کاهش آسیب های اجتماعی در محل خود هزینه شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه های متولی مکلف هستند که اعتبارات کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی را در محل همان اعتبار هزینه کنند.

- عباسعلی بهاری، امروز پنج شنبه 8 آبان در دومین نشست کارگروه ویژه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال جاری افزود: خرید ساختمان، هر نوع وسیله نقلیه، وسایل لوکس و تزیینی و همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام از محل این اعتبار اکیدا ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی یادآور شد: دستگاه ها نمی توانند از این اعتبار برای تعمیر یا تجهیز مراکزی که در محدوده محلات حاشیه نشین و مناطق حاد و بحرانی قرار ندارند نیز استفاده کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: این اعتبارات در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی به دستگاه های متولی اختصاص می یابد.

وی اظهار کرد: اعتبارات تملک دارایی های اختصاص یافته به استان در سال 99 از ردیف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و به منظور تجهیز و تعمیر مراکز اجتماعی فرهنگی، محلات حاشیه نشین و همچنین مناطق حاد و بحرانی است.

بهاری گفت: از مبلغ 25 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به استان در این زمینه، پنج میلیارد ریال مربوط به نهبندان به عنوان شهرستان حاد و بحرانی است و 20 میلیارد ریال از این اعتبار نیز به محلات حاشیه نشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات کاهش آسیب های اجتماعی در محل خود هزینه شود

اعتبارات کاهش آسیب های اجتماعی در محل خود هزینه شود