مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-29سياسي

رایزنی های عراقچی با معاونان وزیر خارجه روسیه درباره مناقشه قره باغ


معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز در مسکو با رودنکو و ریابکوف معاونان وزیر خارجه روسیه دیدار و درباره طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ به گفت وگو نشست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه و فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل مناقشه قره باغ که شب گذشته و در دومین مقصد سفرش بعد از باکو وارد مسکو شد، امروز (پنجشنبه) پس از مذاکره و رایزنی سه ساعته با آندری رودنکو معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه روسیه در امور قره باغ، با سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه به گفت وگو نشست.

      عراقچی در بدو ورود به مسکو هدف اصلی از مذاکرات در مسکو را ارائه طرح پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به خاتمه مناقشه در قره باغ برشمرد.

وی که پیش از مسکو سفری به باکو داشت در گفت وگویی ضمن تشریح ویژگی های طرح ابتکاری ایران برای حل مناقشه قره باغ گفت که برخورد جمهوری آذربایجان با این طرح مثبت و سازنده بوده است.

(اینجا بخوانید) به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از آنکه چندی پیش خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ خبر داد و گفت ایران طرحی را آماده کرده که با مشورت با هر دو طرف موضوع یعنی جمهوری آذربایجان و ارمنستان و دولت های منطقه و همسایگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های عراقچی با معاونان وزیر خارجه روسیه درباره مناقشه قره باغ

رایزنی های عراقچی با معاونان وزیر خارجه روسیه درباره مناقشه قره باغ