مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-29سياسي

کمک 5 میلیاردی دانش آموزان در ایام کرونا


رییس بسیج دانش آموزی خراسان رضوی، تهیه 3500 بسته لوازم التحریر، کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش 5 میلیاردتومان و همچنین تولید 6 هزار ماسک را از کمک های دانش آموزان در ایام کرونا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یعقوبعلی نظری امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و توزیع هزار بسته معیشتی با عنوان دهه هشتادی های انقلابی که در مجتمع آیه ها برگزار شد، با اشاره به نقش هر فرد در جامعه، گفت: کشور تلاش دارد تا یک سرزمین عزتمند و مستقل باشد و اجازه ندهد کسی بدان چشم طمع داشته باشد لذا شروع و حرکت یک جامعه به سمت استقلال و هویت یافتن با حرکت افراد شکل می گیرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) همچنین اظهار کرد: مدرسه و محیط آموزش و پرورش در جهت حرکت به سمت استقلال بسیار مهم است، البته باید در نظر داشت که آموزش بدون پرورش افراد منجر به انحراف خواهد شد.

وی، مسئولیت پذیری را یکی دیگر از راه های سعادت یک جامعه دانست که می تواند باعث پیروزی و استقلال یک جامعه شود و از دانش آموزان خواست با مسئولیت پذیری در این مسیر قدم بردارند.

سردارنظری بیان کرد: هر جامعه ای که خدا محور باشد طبیعتاً دشمن نیز خواهد داشت، جامعه ای که دشمن نداشته باشد حیات ندارد، لذا باید دانست که دشمن داشتن موجب بزرگی آن جامعه و مردم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5 میلیاردی دانش آموزان در ایام کرونا

کمک 5 میلیاردی دانش آموزان در ایام کرونا