مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-29سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری های دوجانبه یونیسف و وزارت آموزش و پرورش


رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی ایران، تفاهم نامه همکاری های دوجانبه وزارت آموزش و پرورش و صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) برای سال های 2021-2020 را امضا کردند.

- رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی ایران، تفاهم نامه همکاری های دوجانبه وزارت آموزش و پرورش و صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) برای سال های 2021-2020 را امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این دیدار غلامرضا کریمی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های مالی و فعالیت های مشترک آموزشی این نهاد بین المللی تأکید کرد: این وزارتخانه آماده است تا در راستای ارتقای کیفیت آموزشِ متناسب با رویکردهای جمهوری اسلامی ایران با یونیسف همکاری کند.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در خصوص فعالیت های انجام شده وزارت آموزش و پرورش در زمینه کووید- 19و بازگشایی مدارس نکاتی را بیان کرد و از یونیسف درخواست نمود تا تجربیات برتر جهانی در حوزه آموزش را در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهد.

وی هم چنین از همکاری و حمایت یونیسف برای برگزاری کنفرانس بین المللی آموزش پناهندگان تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری های دوجانبه یونیسف و وزارت آموزش و پرورش

امضای تفاهم نامه همکاری های دوجانبه یونیسف و وزارت آموزش و پرورش