مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-29سياسي

رییس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد


با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح، جانشین ستاد عتبات عالیات و دیگر مدعوین از زحمات چند ساله سرهنگ سید فرج الله نظرپور قدردانی و سردار حکمتیان به عنوان رییس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

- حسن حکمتیان در ابتدای سخنان خود از حسن توجهی که به وی شده تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدوارم بتوانم به خوبی از این امانت بزرگ پاسداری کنم.

وی تصریح کرد: برای اتمام پروژه ساخت یکی از درب های حرم در سامرای عراق که به استان واگذار شده 3.

5 میلیارد نیاز است که با استفاده از ظرفیت نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه فتح و استاندار بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

رییس جدید عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: امیدواریم در این زمینه سربلند بیرون بیاییم و شرمنده شهید سلیمانی نشویم.

سید فرج الله نظرپور رییس سابق عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در طول چند سال کارهایی انجام شد از صفر شروع کردیم در بحث جمع آوری نذورات، راه اندازی ستادهای شهرستانی، ماموریت های جانبی(سیل، زلزله) مراسم اربعین کارهایی انجام شد و رضای خداوند را سرلوحه قرار دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ضمن حلالیت از همه همکاران خود خاطرنشان کرد: امیدوارم شهید سلیمانی شفاعت ما را در دنیا و آخرت کنند، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

رییس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد