مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:402020-10-29بين الملل

آبشناس: راه حل نظامی برای مناقشه قره باغ وجود ندارد


یک تحلیلگر مسائل بین المللی درباره آخرین تحولات مناقشه قره باغ گفت: مساله قره باغ را نمی توان از راه نظامی حل کرد و باید از طریق مذاکره و توافق اقدام کرد.

- یک تحلیلگر مسائل بین المللی درباره آخرین تحولات مناقشه قره باغ گفت: مساله قره باغ را نمی توان از راه نظامی حل کرد و باید از طریق مذاکره و توافق اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عماد آبشناس، تحلیلگر مسائل بین المللی در گفت و گو با برنامه رادیویی سعادت آباد رادیو تهران افزود: برخی از کشورها مانند آمریکا، ترکیه و رژیم صهیونیستی سعی دارند اوضاع را متشنج کنند و این تصور را برای آذربایجان ایجاد کردند که می توانند از طریق نظامی کاری را از پیش ببرند.

وی افزود: برخی فکر می کنند که این اختلاف ها به چندین سال اخیر برمی گردد.

در صورتی که این مناطق سال های زیادیست که تبدیل به مناقشه بین این دو کشور شده است و نمی توان آن را با یک جنگ و در طی کوتاه مدت حل کرد.

علیرغم اینکه تا به حال سه بار آتش بس در بین این دو کشور اعلام شده اما هر سه بار هم این آتش بس شکسته شده و مشخص نیست چه کسانی باعث شکسته شدن آتش بس می شوند.

آبشناس در ادامه اظهار داشت: این شائبه وجود دارد که برخی نیروهای خودسر تکفیری، وابسته به سازمان منافقین و گروه هایی از رژیم صهیونیستی اختیار این جنگ را در دست گرفته اند و در زمان آتش بس به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشناس: راه حل نظامی برای مناقشه قره باغ وجود ندارد

آبشناس: راه حل نظامی برای مناقشه قره باغ وجود ندارد