مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-29سياسي

دستگاه های اجرایی برتر استان سمنان در اقامه نماز تجلیل می شوند


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه دستگاه های اجرایی برتر استان در امور اقامه نماز تجلیل می شوند، گفت: آیین اجلاسیه بزرگ نماز چهارم آذرماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه اجلاسیه ی بزرگ نماز استان به همراه آیین تجلیل از فعالان و دستگاه های برتر استان در اقامه ی فریضه ی نماز و نیز جشنواره ی ترنم الهی در روز سه شنبه چهارم آذرماه در سمنان برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم هم زمان با سالروز میلاد امام حسن عسگری (ع) در شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت ویژه اقامه نماز و آثار مختلف اقامه نماز بیان کرد: نماز برنامه ای جامع در جهت رشد و تعالی انسان بوده که توجه کامل به این اصل معنوی و فریضه ی واجب می تواند تمامی ابعاد مختلف انسان را در برگرفته و او را به سوی فلاح و رستگاری رهنمون سازد.

ضرورت حضور حداقلی افراد و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به گسترش فضای مجازی و آسیب های موجود در این بستر بین اقشار مختلف مردم بیان کرد: فضای مجازی در شرایط کنونی به عنوان یک فرصت و تهدید به شمار می رود و باید مسئولان فرهنگی استان نسبت به شناسایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برتر استان سمنان در اقامه نماز تجلیل می شوند

دستگاه های اجرایی برتر استان سمنان در اقامه نماز تجلیل می شوند