مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-29اقتصادي

لزوم آموزش نیازهای بازار اروپا به بافندگان فرش دستباف اردبیل


با کمک شرکت ملی فرش باید سلایق و نیازهای بازار ایتالیا و اروپا را بین بافندگان فرش دستباف، آموزش و ترویج دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی ظهر امروز در جلسه ویدیو کنفرانس با تجار میلان ایتالیا در خصوص صادرات فرش دستباف اردبیل اظهار کرد: با کمک شرکت ملی فرش، باید سلایق و نیازهای بازار ایتالیا و اروپا را بین بافندگان فرش دستباف اردبیل، آموزش و ترویج دهیم و به آن هدف نهایی که همان بحث بازار و سلیقه مشتری است، دست پیدا کنیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت فرش دستباف و ریشه تاریخی فرش استان اردبیل، پتانسیل و بافنده های بسیار خوب و متبحری دارد، از جمله وجود نقشه های متنوعی که بعضی از این نقش ها به صورت سینه به سینه از گذشتگان به ما رسیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص تعامل و همکاری با تجار و فعالین اقتصادی مقیم ایتالیا بیان کرد: تجار و فعالین اقتصادی، همچنین سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا می توانند با احصاء سلایق بازار ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی، در راستای ارتقای فرش ایرانی با ما تعامل داشته باشند.

وی در بحث تامین مواد اولیه فرش اظهار داشت: در باب مواد اولیه و تولیدات مواد اولیه، خوشبختانه استان اردبیل یکی از قطب های دامپروری است و در خصوص تولید پشم مشکلی نداریم و کارگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش نیازهای بازار اروپا به بافندگان فرش دستباف اردبیل

لزوم آموزش نیازهای بازار اروپا به بافندگان فرش دستباف اردبیل