مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-29سياسي

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب شد


به منظور اجرای به موقع و کامل مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به عنوان دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه کرونا منصوب شد.

- به منظور اجرای به موقع و کامل مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به عنوان دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه کرونا منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل حکم صادره از سوی دکتر رحمانی فضلی، خطاب به بابک دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور بدین شرح است: در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تشکیل قرارگاه عملیاتی و تأکیدات ریاست محترم جمهوری و با عنایت به نقش و تأثیر بسزایی که اجرای به موقع و کامل مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا می تواند در مدیریت، کنترل و مهار این ویروس عالم گیر ایفا نماید به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب می نمایم.

تشکیل منظم و مستمر جلسات، تدوین پیش نویس دستورالعمل های اجرایی مورد نیاز، پیگیری دقیق و مستمر در جهت اجرای کامل و به موقع مصوبات ستاد ملی و ابلاغیه های قرارگاه، ارائه گزارش منظم از میزان تحقق مصوبات توسط کمیته ها و دستگاه های مسئول و اعلام موانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب شد

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا منصوب شد