مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-29اقتصادي

استان اصفهان 250 پروژه نیمه تمام و متوقف آموزشی دارد


مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان گفت: در استان اصفهان 250 پروژه نیمه تمام و متوقف مثل سالن ورزشی نمازخانه داریم که به 1200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سید مهدی میربد صبح امروز در آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی حاج جواد مازوچی با بیان اینکه به دستور وزارت آموزش پرورش بحث طرح پویش ملی آجر به آجر در کل کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: اصل هدف این طرح دغدغه مند کردن همه مردم برای بحث فضای فیزیکی آموزش و پرورش است.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان با اشاره به اینکه، اهتمام بر توسعه عدالت آموزشی و محرومیت زدایی در دستور کار قرار دارد، گفت: 17 مدرسه کانکسی داریم و 36 مدرسه سنگی که عمدتاً در غرب استان مستقر هستند که با طرح آجر به آجر هدفمان این است در اولین فرصت با حضور استاندار این مهم را در آن مناطق انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه در شهریور ماه کلنگ ساخت 14 واحد آموزشی در فریدون شهر زده شد، افزود: با کمک خیرین سعی داریم مدارسی که در روستاها با مشکل مواجه هست را جمع آوری کنیم تا در استان مدارس سنگی و کانکسی نداشته باشیم.

میربد با شاره به اینکه برای 14 مدرسه در استان خیرین 50 درصد هزینه ساخت که 10 میلیارد تومان است را متقبل شده اند، تصریح کرد: سال گذشته مدارس خشت و گلی که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اصفهان 250 پروژه نیمه تمام و متوقف آموزشی دارد

استان اصفهان 250 پروژه نیمه تمام و متوقف آموزشی دارد