مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-29سياسي

هتک حرمت به پیامبر(ص) نشانگر عصبانیت از موج اسلام گرایی است


بسیج اساتید دانشگاه آزاد خراسان رضوی در بیانیه ای اعلام کرد: هتک حرمت به پیامبر(ص)، حاکی از ضعف منطق و فقر فکری غرب در مقابل مکتب پیامبر(ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.

- مشهد ـ بسیج اساتید دانشگاه آزاد خراسان رضوی در بیانیه ای اعلام کرد: هتک حرمت به پیامبر(ص)، حاکی از ضعف منطق و فقر فکری غرب در مقابل مکتب پیامبر(ص) و عصبانیت آنان از موج گرایش به اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در پی هتک حرمت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اعظم(ص) بیانیه ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی یرِیدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ سوره صف، آیه 8 آنان تصمیم دارند که نور خدا را با دهان ها و سخنان و افتراهای خود خاموش کنند، در حالی که خداوند کامل کننده نور خویش است، هر چند کافران ناخشنود باشند.

اظهارات سخیف مکرون رییس جمهور ضد بشر فرانسه نشان داد که آنانکه دم از آزادی بیان و حقوق بشر می زنند، هیچ بویی از آزادگی و جوانمردی نبرده اند.

توهین این مقام حقیر فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم (ص) که خود عصاره اخلاق، خوبی ها و فضائل است باردیگر نقاب از چهره ضد بشری مقامات اروپایی و آمریکایی برداشته و نشان داد که چگونه به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به پیامبر(ص) نشانگر عصبانیت از موج اسلام گرایی است

هتک حرمت به پیامبر(ص) نشانگر عصبانیت از موج اسلام گرایی است