مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-29اقتصادي

اختلاف دولت و مجلس در منابع مالی طرح سبد معیشتی


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بین دولت و مجلس در تامین منابع مالی سبد کالا و بسته حمایتی اختلاف وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری ظهر امروز در شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات در بحث معیشت و اقتصاد بحث تهاتر است، است، اظهار کرد: در زمینه تهاتر مشکل داشتیم که در این زمینه هم در صادرات، هم واردات و هم تحویل کالا را با مشکل مواجه کرده بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این مشکل را تا حدودی حل کردیم تا هر کسی صادرات انجام می دهد می تواند با ارز خود تهاتر کرده و واردات انجام دهد، بیان کرد: تلاش شد برای تهیه ارز کالاهای اساسی اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به وجود کسری بودجه در کشور و تورمی که به خاطر آن ایجاد می شود، عنوان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، اما عملکرد ما متناسب با شرایط نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی نام گذاری کردند این موضوع جدی گرفته می شود امروز مشکلات کمتری داشتیم، ادامه داد: اگر اقتصاد مقاوم می شد امروز با این مشکلات مواجه نبودیم و اقتصاد ما تکان های امروز را شاهد نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف دولت و مجلس در منابع مالی طرح سبد معیشتی

اختلاف دولت و مجلس در منابع مالی طرح سبد معیشتی