مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-29سياسي

تقدیر از طلاب گروه جهادی شهید مسرور شیراز/ ایثارگران دوران کرونا


ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از طلاب گروه جهادی شهید مسرور که تغسیل و واقامه نماز و کفن و دفن اموات مبتلا به کرونا را بر عهده گرفته اند تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: طلاب و روحانیون این گروه جهادی به امر رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در جهت ایجاد آرامش برای خانواده های متوفیان گام برداشته اند.

وی گفت: این عزیزان با عشق و علاقه و اعتقاد خود در شرایط دشوار شیوع یک بیماری همه گیر و در روزهای گرم تابستان و حتی با زبان روزه در ماه مبارک رمضان به این اقدام ارزشمند پرداخته اند.

معاون استاندار فارس یادآور شد: برای نخستین بار در کشور، طلاب و روحانیون در شیراز و بسیاری از شهرستان های استان اقدام به تغسیل و کفن و دفن شرعی اموات کرونایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کرده اند.

قاسم پور بیان کرد: علاوه بر این روحانیت در رابطه با تبدیل آموزش حضوری به غیر حضوری، ساماندهی نیروهای مردمی، ضدعفونی اماکن و معابر و مساجد، حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان، مشاوره به خانواده ها، توزیع بسته ها و کمک های مومنانه همراهی و همکاری در برگزاری مراسم ماه محرم و صفر، کمک به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه نیز همکاری های مؤثری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از طلاب گروه جهادی شهید مسرور شیراز/ ایثارگران دوران کرونا

تقدیر از طلاب گروه جهادی شهید مسرور شیراز/ ایثارگران دوران کرونا