مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-29سياسي

چیدمان ایالت ها در نتیجه انتخابات آمریکا تاثیرگذار است


نظرسنجی ها به صورت ایالت به ایالت هم بررسی می شوند، اما چیدمان ایالت ها مهم است یعنی چه ایالتی با چه ایالتی کنار هم قرار بگیرد تا چه نتیجه ای حاصل شود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مسائل امریکا گفت: نظرسنجی ها به صورت ایالت به ایالت هم بررسی می شوند، اما چیدمان ایالت ها مهم است یعنی چه ایالتی با چه ایالتی کنار هم قرار بگیرد تا چه نتیجه ای حاصل شود.

امیرعلی ابوالفتح در برنامه لایو خانه اندیشمندان علوم انسانی درمورد اهمیت و شرایط متفاوت انتخابات 2020 ریاست جمهوری امریکا اظهار کرد: اهمیت انتخابات 2020 از این جهت است که ما شاهد یک تغییر مسیر در رویکرد کلان ایالات متحده امریکا هستیم، الزاما از سال 2016 هم شروع نمی شود و از چند سال پیش از این بوده است.

این تغییر رویکرد در عرصه داخلی نوعی تاکید بر هویت یابی در عرصه اجتماعی، تمرکز بر گسل های ایدئولوژیک در داخل امریکا، تلاش برای بازسازی اقتصادی، کاهش وابستگی به خارج، خوداتکایی، تقویت توان ملی و در مجموع نوعی اصلاحات بود.

وی ادامه داد: در عرصه سیاست خارجی نیز بازسازی امپراتوری ایالات متحده را شامل می شد.

بدون اصلاحات در این امور ایالات متحده ظرفیت کافی برای رقابت با رقبای اصلی را ندارد و ممکن است از قدرت اول جهانی به قدرت دوم حداقل در عرصه اقتصادی نزول کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیدمان ایالت ها در نتیجه انتخابات آمریکا تاثیرگذار است

چیدمان ایالت ها در نتیجه انتخابات آمریکا تاثیرگذار است