مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-29ورزشي

چیزهایی هست که نمی دانیم


هنوز هم چیزهای زیادی هست که از آداب حرفه ای گری در میادین خارجی نمی دانیم.

باید برای تیم های اعزامی کلاس های توجیهی برگزار شود اما این توقعات از فوتبالی که اسیر روزمرگی شده و تا خرخره مشکل دارد، - هنوز هم چیزهای زیادی هست که از آداب حرفه ای گری در میادین خارجی نمی دانیم.

باید برای تیم های اعزامی کلاس های توجیهی برگزار شود اما این توقعات از فوتبالی که اسیر روزمرگی شده و تا خرخره مشکل دارد، کمی زیاد به نظر می رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: حقیقت آن است که بعد از اعلام محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر درست در آستانه بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به بهانه یک نوع شادی گل خاص، بسیاری از اهالی فوتبال صدور چنین حکمی را ناشی از نفوذ پشت پرده و قدرت لابی گری النصری ها دانستند.

با این حال این نکته را نباید نادیده گرفت که اگر باشگاه عربستانی واقعا روی کنفدراسیون فوتبال آسیا نفوذ داشت، شکایتش از پرسپولیس به این سادگی رد نمی شد.

النصر بعد از شکست در نیمه نهایی، از پرسپولیس بابت استفاده از بازیکنان جدید پشت پنجره بسته شکایت کرد اما AFC این شکایت را به خاطر وصول بعد از مهلت قانونی بررسی نکرد.

در چنین مواردی باشگاه شاکی باید شکایتش را نهایتا ظرف 48 ساعت بعد از پایان مسابقه مطرح کند که این فرجه برای النصر از بین رفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزهایی هست که نمی دانیم

چیزهایی هست که نمی دانیم