مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-29اقتصادي

3 سامانه رینگ آبرسانی تهران با 9 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: 3 سامانه رینگ آبرسانی تهران با محدودیت های ترافیکی بسیار سخت و 9 هزار و 800 میلیارد ریال هزینه اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا جانباز پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم بهره برداری از طرح های آبرسانی تهران که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری برگزار شد با اشاره به اینکه خداوند را شاکر هستیم که از طریق این افتتاح مردم عزیز در شرق و غرب تهران از آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند شده اند، اظهار داشت: مردم غرب تهران از طریق آب تصفیه شده سد امیرکبیر در تصفیه خانه ششم تهران و در شرق پایتخت نیز از طریق آب تصفیه شده سد لار در تصفیه خانه های چهارم و پنجم آب آشامیدنی خواهند داشت.

جانباز با بیان اینکه هدف از اجرای سامانه آبرسانی به شرق تهران، انتقال سه هزار لیتر بر ثانیه آب تصفیه شده از محل تصفیه خانه پنجم تهران به نواحی شمال شرق و شرق تهران و انتقال چهار هزار لیتر بر ثانیه آب خام از محل سد لار به تصفیه خانه سوم و چهارم در شرایط اضطراری است گفت: این عملیات سبب می شود در زمان خشکسالی احتمالی انتقال آب از غرب به شرق وجود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در ادامه افزود: سامانه آبرسانی در شمال شرق و شرق نیز 40 کیلومتر و در غرب تهران 7 کیلومتر آب تصفیه خانه ششم را به مناطق پنج، 9، 18، 21، 22 و شهر جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سامانه رینگ آبرسانی تهران با 9 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا شد

3 سامانه رینگ آبرسانی تهران با 9 هزار میلیارد ریال اعتبار اجرا شد