مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-29اقتصادي

یک ماه از کاروان سرمایه گذاری استانی 100 استارتاپ گذشت


گروه دانش و فناوری خبرگزاری دانشجو، با گذشت 4 هفته از کاروان سرمایه گذاری استانی این مجموعه، از مجموع 267 طرح ثبت نامی، 32 تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت 8 تیم برای سرمایه گذاری برگزیده شدند، - مجموعه 100 استارتاپ، به عنوان پلتفرم سرمایه گذاری مرحله بذری و پیش بذری، به دلیل شیوع موج سوم بیماری کرونا، تصمیم به راه اندازی کاروان سرمایه گذاری استانی به صورت مجازی گرفته است.

گروه دانش و فناوری خبرگزاری دانشجو، با گذشت 4 هفته از کاروان سرمایه گذاری استانی این مجموعه، از مجموع 267 طرح ثبت نامی، 32 تیم به داوری نهایی راه یافتند که در نهایت 8 تیم برای سرمایه گذاری برگزیده شدند، که تاکنون 4 تیم موفق به جذب سرمایه قطعی به ارزش یک میلیارد و ششصدو پنجاه میلیون تومان شده اند و مابقی در مرحله بررسی موشکافانه قرار دارند.

مجموعه 100 استارتاپ، به عنوان پلتفرم سرمایه گذاری مرحله بذری و پیش بذری، به دلیل شیوع موج سوم بیماری کرونا و در راستای مسئولیت اجتماعی خود تصمیم به راه اندازی کاروان سرمایه گذاری استانی به صورت مجازی گرفته است، این مجموعه هر هفته در قالب کاروان سرمایه گذاری استانی به یکی از استان ها سفر می کند.

لازم به ذکر است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز، صندوق پژوهش و فناوری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه از کاروان سرمایه گذاری استانی 100 استارتاپ گذشت

یک ماه از کاروان سرمایه گذاری استانی 100 استارتاپ گذشت