موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-29بين الملل

ترامپ به نایجل فاراژ لقب پادشاه اروپا را داد


رییس جمهوری آمریکا ، نایجل فاراژ، از حامیان بریگزیت در بریتانیا را که در آخرین گردهمایی های انتخاباتی او شرکت کرده بود مورد ستایش قرار داده و لقب پادشاه اروپا را به او اعطا کرد.

- رییس جمهوری آمریکا ، نایجل فاراژ، از حامیان بریگزیت در بریتانیا را که در آخرین گردهمایی های انتخاباتی او شرکت کرده بود مورد ستایش قرار داده و لقب "پادشاه اروپا" را به او اعطا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نایجل فاراژ به همراه گروهی از سیاستمداران جمهوری خواه در گردهمایی دونالد ترامپ در آریزونا شرکت کرد.

کمتر از یک هفته مانده به انتخابات آمریکا، نظرسنجی ها پیروزی رقیب دموکرات او جو بایدن را پیش بینی می کنند.

فاراژ از فعالان دیرینه خارج کردن بریتانیا از اتحادیه اروپا به شمار می رود و ترامپ او را روی سن فراخواند و او را یکی از قدرتمندترین مردان در اروپا توصیف کرد.

ترامپ در ادامه به شوخی گفت: او یکی از بی حاشیه ترین افراد است، مگر نه؟ خیلی خجالتی است.

فاراژ هم میکروفن را گرفت و در پاسخ به او گفت: قابل مقایسه با شما نیستم.

این عضو سابق پارلمان اروپا و رهبر سابق حزب استقلال بریتانیا همچنین گفت: چهار سال پیش با پیام بریگزیت به آمریکا آمدم تا شما این تشکیلات را بشکنید و این همان کاری است که دونالد ترامپ انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به نایجل فاراژ لقب پادشاه اروپا را داد

ترامپ به نایجل فاراژ لقب پادشاه اروپا را داد