مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-29سياسي

حمایت دستگاه قضا از فعالیت معادن قانون مند در آمل


رییس دادگستری آمل حمایت دستگاه قضا از فعالیت معادن قانون مند دارای مجوز و محدوده مشخص در این شهرستان، گفت: با متصرفان غیرمجاز و غیرقانونی بستر رودخانه هراز برخورد جدی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، امرالله حضرتی چهارشنبه شب در نشست حفظ حقوق بیت المال با موضوع بررسی پرونده های قضایی ادارات و دستگاه های دولتی و عمومی در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان، اظهار کرد: اهمیت پرونده های حقوقی در ادارات و نهادها بالا است و باید بین مسؤولان حقوقی نهادهای اجرایی شاهد حساسیت و دقت در دفاع از پرونده ها باشیم.

وی افزود: با حمایت واحدهای حقوقی در ادارات و نهادها، مدیران سعی کنند تا بادانش ترین و مجرب ترین افراد در این بخش گماشته شده و به فعالیت مشغول شوند.

رییس دادگستری آمل با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1395 تاکنون یکی از نهادها و ادارات این شهرستان حدود 970 پرونده داشته که ممکن است کیفری یا حقوقی باشد، تصریح کرد: در این بین اداراتی همانند شهرداری با حدود 491 پرونده، محیط زیست با 683 پرونده، شرکت گاز با 10 پرونده، بهداشت و درمان با 640 پرونده و ثبت احوال با 213 پرونده مشابه دیگر ادارات و نهادها مشغول دفاع از حقوق خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضا از فعالیت معادن قانون مند در آمل

حمایت دستگاه قضا از فعالیت معادن قانون مند در آمل