مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-29ورزشي

وقت آزمون و خطا در ورزش فارس گذشته است


مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید بر اینکه وقت آزمون و خطا در ورزش فارس گذشته است از رونمایی طرح آمایش ورزش فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، عباس حاجی زاده  امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره ورزش و جوانان لامرد، اظهارداشت: سرانه ورزشی شهرستان 95 صدم است که نشان می دهد کارهای خوبی در سطح شهرستان رخ داده و ورزش شهرستان رو به پیشرفت است.

وی خطاب به رییس جدید اداره ورزش و جوانان لامرد ، گفت: در همه کارها باید قانون مداری را سرلوحه کار قرار دهیم زیرا هرگاه قانون مداری و شفاف سازی سرلوحه قرار گرفته است موفق بوده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: امروز دیگر نباید ورزش استان فارس را با آزمون و خطا پیش ببریم و در همین زمینه طرح آمایش ورزش استان فارس را تهیه و رونمایی کردیم تا حمایت های ویژه ای از هیئت های ورزشی داشته باشیم.

حاجی زاده ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در امر ورزش، به  وجود صنایع بزرگ در سطح شهرستان لامرد اشاره و تصریح کرد: لازم است صنایع بزرگ در سطح شهرستان لامرد در زمینه نرم افزاری و تیم داری ورزشی ورود کنند؛ چراکه ظرفیت های خوبی در رشته های ورزشی به ویژه فوتبال و فوتسال در این شهرستان وجود دارد و در آینده نزدیک با مدیر عامل آلومینیوم جنوب در این راستا دیدار خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقت آزمون و خطا در ورزش فارس گذشته است

وقت آزمون و خطا در ورزش فارس گذشته است